Wednesday, October 10, 2007

Mitt nästa inköp

Ett tips till er som inte pluggat på högskola eller universitet ännu, men har tänkt göra det - tentorna är fruktansvärt mycket svårare än på gymnasiet!

Därför blir mitt nästa inköp pennan här ovanför: En C-Pen 20, scannerpenna för inscanning av textstycken.

Efter att ha försökt trycka i mig hela läroböckor på en gång och tvingats hoppa mellan kapitlen och sidorna har jag insett att detta (dyra) instrument är en jävla nödvändighet för att undvika utbränning - att kunna samla alla viktiga textstycken på en och samma sida underlättar något djävulskt när man ska plugga.

Så imorgon bär det av till Teknikmagasinet (produktplacering, nu vill jag ha pengar. Marknadsföring Percy Nilegård-style) för inskaffande av denna dyra lilla underbara apparat.

No comments: